Belangrijke Update: Nieuw Patiëntenportaal – Actie Vereist

Beste patiënten,

Graag willen we uw aandacht vragen voor een belangrijke mededeling met betrekking tot uw gezondheidszorg. Onlangs hebben sommigen van u mogelijk een e-mail ontvangen over de afmelding van het patiënten portaal MijnGezondheid.net van uw vorige huisarts.

We begrijpen dat dit veranderingen met zich mee kan brengen en willen ervoor zorgen dat u toegang blijft houden tot de best mogelijke zorg. Daarom nodigen we u uit om contact op te nemen met onze assistente om een nieuw account aan te laten maken voor het patiënten portaal van Co-Med.

Ons patiënten portaal biedt een handige en veilige manier om uw gezondheidsgegevens in te zien en herhaalrecepten aan te vragen, allemaal vanuit het comfort van uw eigen huis. Door gebruik te maken van dit portaal, kunt u meer controle krijgen over uw gezondheid en de communicatie met ons team vergemakkelijken.

Onze assistente staat klaar om u te helpen bij het aanmaken van een account en om eventuele vragen te beantwoorden die u mogelijk heeft. Neem gerust contact met ons op om een afspraak te maken of voor verdere instructies.

We streven ernaar om uw zorgervaring zo soepel en efficiënt mogelijk te maken, en we danken u voor uw medewerking in dit proces.

Direct contact met de huisarts?

Wil u direct een huisarts spreken? Neem dan plaats in de online wachtkamer. Deze is geopend op werkdagen tussen 09:00 en 17:00. U vindt rechts onderaan de pagina het spreekwolkje Image waarmee u in de digitale wachtkamer kunt plaatsnemen en u wordt dan direct geholpen. Wanneer u deze niet ziet is de wachtkamer gesloten. Deze wachtkamer is enkel voor patiënten die ingeschreven staan bij deze praktijk.